Friday, December 24, 2010

Don't Cha ?

Haa , tajuk entry kali ni tade kene mengena langsung dengan apa yang aku nak cakap kan . Kenapa ? eh , aku punya suka lah . Hahaha :P *gurauu gurauu .

Okey , berbalik pada mende yang aku nak cakap . Ehem ehem . dengan ini saya yang bernama (seperti yang tertera di dalam surat diatas) *amboi . cam nak mohon KWSP ke PTPTN . Hahaha . nak nyatakan kepada mereka yangg berminat and tergila gila kan sangat IPHONE 4 tuu . henti henti kan lah membeli . Hahaha
kenapa ?

Sebab next year , Iphone keluar baru . Iphone 5 . haaa , for sure lebih baik dari sekarang . andd masalh masalh yang dihadapi kat Iphone 4 juga mungkin sedikit sebanyak akan diperbaiki . salah satunya ? skrin yang cepat sgt duk nak retak tu . sekali jatuh pecah seribu . Hahaha .

Aku dengar gosip ni dari CIK MURAI . tapi bukan murai.com yang pasti . Hahaha . mungkin dipasarkan pada JUNE tahun depan :) jadi bersabar lah wahai sekalian hambaku . ganjaran akan lebih lumayan jika bersabar *HOTAK KAU . haha


Adakah sebegini rupanya ? haa , akan datang ;)

P/s : masa akan datang mungkin HP security pakai Eyes scanner . Tak mustahilkan ? :)

1 comment: