Sunday, December 26, 2010

Last Moment

20/12/10 adalah hari terakhir aku berada di sekolah . Rinduu yang teramat sangat rasanya nak datang sekolah . Tapi rasanya baju putih dan seluar hijau tu aku dah buat kain buruk kut , ke derma anak yatim . Hahaha :P

Tersangat rindu dekat class aku , kawan2 aku for sure , Cikgu2 aku *Teacher Lim , Teacher Rahina (kuat jerit dia ni) hahaha . Cikgu Jemm . and and yang semestinya Cikgu Isa Ansori . kenapa dia ? sebab aku rindu nak kene conteng muka , junjung piala yang besar giant pusing satu sekolah dan kawad mengundur 4 round . Hahaha . Suma sebab tak siap kerja , ponteng class . itu standard :P hehe

Okey , korang tengok lah last moment aku kat sekolah . Last paper Ekonomi 1/2 :)


                                        
                                    
                                                  

Will miss this moment EVER ! :) taking care guys .muah ! muah !  Haha
                                    
                          
                                                           
P/s : Selepas ini Belajar . Kerja . Kawin . Dapat Anak . Mati

No comments:

Post a Comment