Thursday, December 30, 2010

Kesana

3.43 p.m bersamaan 30/12/10

fuhh , sedang packing barang untuk berangkat ke satu tempat yang tak dinyata kan dlm peta Malaysia . Hahaha
busy , rasa cam nak bawak satu bilik ni p sana

but , at the same time rasa takut sgt and sedih . sbb nak tgglkan semua bende yang aku syg kat sini . kawan2 aku semua tahan aku ckp jgn pegi cam Akademi Fantasia sudah . hahaha . nak buat camne kawan , terpaksa lahh . sila lah faham situation saya sekarang okey ;) tada apa lah yg nk dirisaukan

Hari ahad ni lah last di sini sebelum berangkat , and ini mungkin last post kut . sbb kat sana tak tau bila boleh on9 and aku tau mesti busy gila lah kat sana nanti , plus nk sesuai kan diri lagi . Hahaha

Btw , I wish all of you good luck dlm hidup and and kputusan SPM soon okey . muah muah :P  Byeeeeeeee

P/s : ...................

No comments:

Post a Comment