Wednesday, December 22, 2010

Mencari Arah



Pheeeeewww . bannnnggg ! tiba tiba terjaga dari tidur , pening melilau dah otak . tengok sekeliling bilik
sunyi dan kosong . okey . apa lagi ujian untuk hari ini . huh *SELAMAT PAGI

Hari ini duduk rumah sahaja , pagi yang indah . kat rumah tade org . abg dah blk rumah dia . adk dah blk dgn mama k rawang . papa as usual kerja 24 hours .

tiba tiba terfikir diri yang dah pun tamat zaman persekolahan , mana aku nak pegi ? banyak dengar kwn dh kerja *aku terlalu penat untuk mencari kerja , biarkan dulu . serius aku tak biasa dgn keadaan ni . aku rasa kosong dan kosong . apa aku nak buat ni ? selalu pegi sekolah saja hidup aku . 7.00 a.m - 5.00 p.m
semua kat sekolah , but now ? ohhh , memang membesar lah aku klu terus mcm ni . hilang lah six pox aku . Haha . xD

Kenapa aku tak hang out je dgn kwn2 ? LOL . aku ni kalau nak keluar mesti ada tujuan . tak suka melilau naik motor tak tau arah tuju . aku pening camtu . haha . okey , sekarang termenung dan termenung lagi . Kelmarin mama dtg and masuk bilik . bg satu surat . aku ingat apa mende , rupanya dia suruh pilih UNIVERSITI . aku macam , eh hapa ni . awai lagi * tak sedar tiga bulan skang mcm tiga hari jeh . err
okey , btw thanks mama .

aku pening , mana satu ni :( semua tempat jauh semacam . tapi okey jugak . boleh lari dari masalah * walaupun tau masalah takan selesai dengan melarikan diri . haha . err . dan pilihan aku adalah....

to be continue

P/s : kau ingat drama lagenda PUTERA KATAK je ada to be continue . Hahaha

No comments:

Post a Comment