Saturday, December 25, 2010

Keputusan Terakhir


Akhirnya , aku membuat keputusan untuk men DEACTIVED kan account facebook aku atas alasan yang tidak dapat dinyatakan buat masa sekarang :)

maaf kepada rakan rakan yang mungkin ada yang tak tau pasal ni . Keputusan ini diambil dan seharusnya dibuat 2mggu yang lalu tapi ditangguh . Aku rasa banyak benda yang perlu dibaiki xpecially diri aku ni lah kan . Hahaha . Yelah , sbgai manusia mmg kita tak lari dari mmbuat kesilapan kann ;)

Btw, jangan lh risau pasal aku *korang peduli pun tak kan . Hahaha . pandai pandai aku lah nak hidup . Korang aku tade jangan nakal2 ;D hahaha . Jumpa lagi kalau ada jodoh . meoww :P

Akan rindduu gila kat : Arafat . Badrul . Herry . Jamil . Hsnizah . Aina . Shitah . Mimie . Amir . Syuk . Syahmi . Nazim . Reen . dan ramai lagi yg terdapat dipasaran *malaih nak sebut satu satu . Hahaha :) byeeee

P/s : Jin Bogel Jin Bogel . Silap Ding dong bell . Haha . Happy Birthday to my beloved cousin KHAIRIL AMNI ;)

No comments:

Post a Comment