Wednesday, December 22, 2010

The HZ


HZ singkatan bagi Hanis Zalikha nama yang manis semanis orangnya . Beliau kini telah mencetuskan satu fenomena dikalangan masyarakat kini . Hebat bukan ? siap masuk PAPER METRO MUKA DEPAN . hah , kau ada ? Haha .

Okey , btw aku sendiri tak berapa kenal sgt dia ni . Si blogger yang agak hebat dimata aku . aku nak jadi cam dia ? yang hadooo . blog bukan makanan aku untuk cari publisiti . malas tersangat nak membloging ni sebenarnya


The one and only word yang boleh aku cakap sekarang adalah . She beautiful :) but , aku tak melting pun . sebab ? aku tak minat . haha xD ini dari kaca mata seorang lelaki saja tentang fizikalnya . hehe . btw , tak setuju dengan statement paper metro HZ atasi Siti Nurhaliza


Choyy , there is no one yang boleh lawan Siti lah ;) Siti the best whenever there is too much artis from realiti show yang muncul . Hehehe .

*The boom boom | okey , I gtg . dah dengar bunyi pot pet pot pet dah kat luar tuu ;) see ya guys

P/s : Lepas ni susah lah artis nak cari makan * faham2 sendiri lah ;)

No comments:

Post a Comment